close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך לסגירת מרפסת

מערכת שורשל אב, תשעג06/08/2013

רבים מנסים לסגור מרפסת או גג כדי להרוויח עוד חדר, סגירת אלומיניום זהו הפתרון האידיאלי ליצירת חדר חדש בעלויות נמוכות ובזמן מהיר.

תגיות:

כיום רבים מנסים לסגור מרפסת או גג ולהרוויח עוד חדר, מה גם שזו דרך מקובלת ונפוצה להגדיל את שטח המגורים בקלות. סגירת אלומיניום זהו הפתרון האידיאלי ליצירת חדר חדש בעלויות נמוכות ובזמן מהיר. סגירה כזו מכונה גם בניה קלה כיוון שמאפשרת לנצל שטח קיים ולהפוך אותו לפונקציונאלי לדיירי הבית בקלות ובזמן קצר.

מספר טיפים לפני שסוגרים את המרפסת:

למי מתאים – לכל מי שמעוניין להגדיל או לקרות מרפסת או שטח פרטי בביתו.עלויות- סגירות אלומיניום מספקים פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי בהשוואה לבניה "רגילה".תהליך

הבניה- מהיר ביותר, כיומיים - שלושה לבניית חדר. זהו תהליך בנייה נקי.הקפדה על איכות החומר- כדי שהמרפסת הסגורה לא תיצור אפקט חממה ניתן לעשות סגירות אלומיניום או פרופיל אל חלד עם זכוכית או מסגרות עם PVC מבודדות מחום או קור שילוב הזכוכית והאלומיניום מעניק מראה אסטטי ונקי היוצר תחושת מרחב.היתרי בניה- קבלת ההיתרים מראש הדרושים מהרשויות המקומיות.חזית הבניין- חייבים להתחשב גם במראה חזית הבניין ולהתאים את הצד החיצוני של התוספת לחזית הקיימת.סוג המרפסת – מרפסות מקורות/לא מקורות.תכנון- כיווני חלון- תכנון כיווני פתיחת החלונות בכדי שלא תיווצר חסימה של חלון אחד לחלון אחר. במידה ומתוכנן במרפסת חלון הזזה המשמש גם כדלת, חשוב לוודא כי זו מותאמת מבחינת גודלה ומשקלה לגודל המפתח ותאפשר פתיחה וסגירה שאינן מהוות קושי.

סוככי השרון השיקה בימים אלו אולם תצוגה חדש ומרהיב המשתרע על שטח של כ- 400 מ"ר. באולם ניתן למצוא את כל פתרונות ההצללה תחת קורת גג אחת באיכות גבוהה מהיצרנים הטובים ביותר באירופה. החברה גם השנה זכתה חברת סוככי השרון במקום הראשון בסקר משאלי ידיעות אחרונות בתואר "המפעל הנבחר לסוככים ופרגולות מס' 1, המוביל בישראל".

סוככי השרון פועלת מעל 27 שנים והינה החברה היחידה בארץ עם תקן ISO לסוככים. סוככי השרון הנה החברה הגדולה והמובילה בישראל לייצור, יבוא ושיווק כל סוגי פתרונות הצללה אשר מותאמות לצרכיו של כל לקוח עסקי ופרטי. רוב המוצרים מיוצרים באירופה ע"י חברות מצרפת, גרמניה, איטליה וספרד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה